Lissi på 44 er alene mor til tre fra Nyborg med masser af passion for god stil og design som hun bruger rigtigt meget af sin fritid på når de daglige gøremål med fuldtidsarbejde som lægesekretær og fritidsaktiviteter for ungerne er færdigt. Lissi er en flittig læser af forskellige modemagasiner og designs blogs på internettet hvor hun både læser og diskuterer de mange forskellige trends som der findes. Dette har hun gjort i mange år. Faktisk har hun altid elsket mode og design lige siden hun var pige hvor hun syede sit eget tøj og drømte om at blive modedesigner. Dette blev hun dog ikke, men passionen er der endnu og nu har hun faktisk lavet en hjemmeside hvor hun og nogle veninder kommenterer og anmelder de nye forskelige modetrends som der er. Noget som hun dog ikke brugte så meget tid på før i tiden, da hun var travlt optaget.

Opmærksomhed til detaljen gjorde Lissi’s hjemmeside til et kæmpe hit

Dog er hun begyndt at arbejde deltid på sit arbejde, da Lissi’s hjemmeside er blevet en kæmpe succes takket være at hun var en af dem som først fangede den nyeste trend, nemlig Kähler vaser. Hun spottede at Kähler vaserne ville blive en succes, og hun skrev om dem på sin hjemmeside. Faktisk havde Lissi en kontakt som solgte Kähler Urbania Lyshuse. Dette skabte en eufori og en popularitet som hun ikke havde før og hun kunne gå på deltid på sit job, da hun nu tjente en masse ekstra penge, på noget som hun faktisk så som sin hobby. De første år gik ikke så godt, men efter hun havde omtalt Kähler vaserne blev siden en kæmpe succes. Grunden til at Lissi kunne sælge billige Kähler vaser var at hun var blevet kontaktet af en mand som havde set hendes succes på nettet og ville bruge hende til at promoverer hans butik hvor han havde købt et kæmpe parti vaser, lige før hypen begyndte af dem. Han var, i modsætning til andre sælgere ikke interesseret i at sælge dem til overpris ”For mig, går det i mod min professionelle væremåde at lige pludselig begynde at tage overpris for en vase som ikke er mere værd end det som jeg sælger den for i første omgang – derfor kontaktede jeg Lissi som jeg syntes virkede som en fornuftig skribent som brænder for branchen”

I dag kan Lissi leve af at blogge om design

Igennem manden havde Lissi adgang til hele manden sortiment, og de to begyndte at samarbejde. Blandt andet kunne han sælge den populære Kähler Unico som ellers var udsolgt i resten af landet. Dette gjorde at hendes læsere anbefalede hendes hjemmeside til en masse andre og denne popularitet har gjort at hun faktisk i dag kan sige sit job op hvis hun vil. ”Det har været det vildeste eventyr. Jeg har kunnet leve af noget som jeg brænder for og jeg kan hjælpe andre mennesker til at få et mere stilrent hjem – noget jeg brænder for” smiler Lissi i mens hun viser mig de nyeste trends indenfor lamper.